OGŁOSZENIE BURMISTRZA TRZCIELA W SPRAWIE WYMIANY POKRYĆ DACHOWYCH I ELEWACYJNYCH Z ETERNITU
OGŁOSZENIE BURMISTRZA TRZCIELA
W SPRAWIE WYMIANY POKRYĆ DACHOWYCH I ELEWACYJNYCH Z ETERNITU W RAMACH
„PROGRAMU USUWANIA AZBESTU”
Burmistrz Trzciela ogłasza przyjmowanie zgłoszeń wymiany pokryć dachowych
i elewacyjnych z eternitu w roku 2024 celem przygotowania wniosku o dofinansowanie
z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska w Zielonej Górze. Dofinansowanie dotyczyć będzie zdjęcia, transportu i utylizacji eternitu. Prace zostaną wykonane przez jedną firmę wyłonioną w drodze przetargu dla wszystkich zgłoszeń.
Zgłoszenie dotyczy właścicieli nieruchomości i powinno zawierać:
Imię i nazwisko właściciela, adres nieruchomości.
Rodzaj nieruchomości, z której będzie zdejmowany eternit.
Numer działki.
Powierzchnię i rodzaj zdejmowanego eternitu.
Proponowany termin wymiany pokrycia dachowego lub elewacji.
Potwierdzone zgłoszenie wykonania prac budowlanych w Starostwie Powiatowym
w Międzyrzeczu
Termin składania zgłoszeń ustala się do 31 grudnia 2023 roku. Zgłoszenia należy składać pisemnie w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Trzcielu pokój nr 2. Wnioski złożone po 01.01.2024 r. zostaną zakwalifikowane do realizacji w roku 2025.
Jarosław Kaczmarek
Burmistrz Trzciela
Dodaj komentarz
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!