Granty PPGR
Przypominamy, iż osoby które uzyskały wsparcie w postaci sprzętu komputerowego w ramach programu Granty PPGR zobowiązane są w terminie od 1 listopada 2023 do 30 listopada 2023 roku do złożenia w Urzędzie Miejskim w Trzcielu Oświadczenia o użytkowaniu sprzętu.
Oświadczenie można także złożyć osobiście (wówczas składają państwo oryginał) w sekretariacie przy ul. Poznańskiej 22 lub przesyłając pocztą na adres:
Urząd Miejski
ul. Poznańska 22
66-320 Trzciel
Istnieje także możliwość przesłania oświadczenia podpisanego podpisem kwalifikowanym, profilem zaufanym lub podpisem osobistym (zaawansowany podpis elektroniczny) i przesłania oświadczenia poprzez platformę ePUAP na nr skrzynki: /5inh1w2t9e/skrytka lub na adres email.
W przypadku przesłania skanu oświadczenia należy pamiętać aby zachować oryginał do ewentualnej kontroli.
Termin składania oświadczenia do 30 listopada 2023r.
W razie pytań prosimy o kontakt: 95 7431409
Dodaj komentarz
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!